مجله اینترنتی

مجله اينترنتي سايت آريا
مجله اينترنتي

         وب‌سايت پارسي نو: مريم مومن در سال ۱۳۷۷ در مشگين شهر متولد شده است. اين بازيگر جوان در حال حاضر دانشجوي رشته بازيگري است. وي فعاليتش را از تئاتر شروع كرد و سريال بانوي عمارت اولين كار تلويزيوني اوست. او در حال حاضر مجرد است.

 

يكي از بازيگراني كه در سريال بانوي عمارت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت بازيگر نقش فخرالزمان بود كه بازي او از سوي مخاطبان اين سريال مورد توجه قرار گرفت و پيگيري ها براي شناخت بازيگر اين نقش زياد شد.

مريم مومن بازيگر نقش فخرالزمان در سريال بانوي عمارت است كه براي اولين بار در اين نقش جلوي دوربين رفت و در اولين تجربه بازيگري توانست نگاه هاي زيادي را به سمت خود جلب كند. او در اولين تجربه بازيگري در نقشي محوري در سريال بانوي عمارت جلوي دوربين رفت و از تجربه چهره هاي باسابقه اين عرصه استفاده كرد.

نظر عزيزالله حميدنژاد كارگردان بانوي عمارت درباره بازي مريم مومن

خانم مريم مومن از بازيگراني است كه در اولين حضور حرفه اي خود در كنار بازيگران معروف و خوشنامي همچون خانم پانته آپناهي ها و خانم غزل شاكري و ديگر بازيگران خوبمان ايفاي نقش ميكند ،اي اولين تصاوير از ايشان است كه منتشر ميشود،در طول اين يك سال با صبوري كه لازمه اين كار بود هيچ تصويري از ايشان منتشر نشد ،در حالي كه تصاوير ديگر بازيگران اين سريال منتشر مي شد .اميدوارم خانم مريم مومن با پخش اين سريال بدرخشد و اميدي براي آينده سينماي كشور باشد.

 

مريم مومن درباره‌ي شخصيت فخرالزمان كه به او سپرده شده، مي‌ گويد :

من با اعتماد كامل و با چشمان بسته شخصيت فخري را پذيرفتم. هيچ چيز از شخصيت فخري نمي‌دانستم من حتي تا پايان تصويربرداري شخصيت كامل فخري را نمي‌دانستم و اجازه خواندن فيلمنامه را نداشتم؛ چرا كه آقاي حميدنژاد معتقد بودند من سكانس به سكانس با شخصيت فخري و واقعيت فخري بايد آشنا شوم. اين نشان مي‌دهد كه من چقدر اعتماد كامل به كارگردان داشته‌ام و هرچه دارم از تلاش‌هاي ايشان است.

 

مريم مومن درباره چگونگي انتخاب او به عنوان نقش فخري مي گويد :

من واقعا نمي‌دانم چگونه براي اين نقش انتخاب شدم، اما بيش از هر چيزي اطلاعيه يك تست بازيگري را ديدم كه در آن مطرح شده بود به يك بازيگر خانم با اين رده سني نياز داريم. با توجه به اينكه من تست‌هاي ديگري را هم رفته بودم و آنها را تجربه كرده بودم احساس مي‌كردم اين تست نيز سركاري است و قرار است سوء استفاده مالي شود.

 

از طرفي من به اين اعتقاد نداشتم اين كه مي‌گويند، براي اينكه وارد دنياي بازيگري شوي بايد كلاس‌هاي بسياري را دوره ببينيد. براي تست اين مجموعه نيز دو عكس سنتي ارسال كرده بودم و منتظر بودم تا نتيجه را اعلام كنند، صبح آن روز قرار بود براي جواب به دفتر اين مجموعه بروم اما اين كار را نكردم، عصر همان روز با من تماس گرفتند كه چرا براي جواب‌دهي به دفترشان نرفتم.

 

آنجا بود كه احساس بدي نداشتم و حتي به اين هم فكر كردم كه اگر دوره بازيگري و كلاس هم گذاشته شود آن را مي پذيرم، در واقع با چشمان بسته اين كار را پذيرفتم. قرار ملاقات گذاشته شد و من به دفتر آقاي حميد نژاد آمدم، سپس تست هاي مختلفي براي بازيگري از من گرفته شد و بيرون آمدم.

 

دوباره اين حس را داشتم كه اين هم مثل تست‌هاي قبلي خروجي نخواهد داشت در مترو بودم كه با من تماس گرفته شد كه براي قرار داد به دفترشان بروم، حتي نمي‌دانستم قرار است چه نقشي را ايفا كنم. پس از آن بود كه با خوشحالي و حتي گريه به خانه رفتم، مادرم نگران بود كه چه اتفاقي برايم افتاده است و من گفتم باورم نمي‌شود كه پس از اين همه تلاش قرار است به آرزويم برسم.

سپس به صحبت‌هاي اوليه، تمرين به اين نقطه رسيديم كه براي نقش فخرالزمان انتخاب شدم. از همان ابتدا ديالوگ‌هاي مربوط به تست شخصيت فخرالزمان را از من تست گرفتند.              

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۴۲:۲۱ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی