مجله اینترنتی

مجله اينترنتي سايت آريا
مجله اينترنتي

         روزنامه هفت صبح: با برگزاري بازي‌هاي عقب‌افتاده ديروز ليگ برتر، حالا همه تيم‌ها حداقل ۱۵ بازي انجام داده‌اند و مي‌شود به‌صورت رسمي نيم‌فصل اول ليگ نوزدهم را پايان‌يافته تلقي كرد. حالا مي‌شود آمارها، گزارش‌ها و تحليل‌هايي هم درباره نيم‌فصل اول ارائه كرد، از جمله معرفي ناكام‌ترين ستاره‌هاي نقل و انتقالات ابتداي فصل.

جونيور براندائو

 

ناكام‌ترين خريد فصل نقل و انتقالات، اين برزيلي عجيب و غريب بود. او با قراردادي نزديك به ۶۰۰ هزار دلار به پرسپوليس آمد. اگرچه گزينه اول پرسپوليس و كالدرون نبود، اما با توجه به مبلغي كه برايش هزينه شده بود، انتظار‌ها اين بود كه اگر بهترين گلزن نيم‌فصل نباشد، حداقل بهترين گلزن تيمش باشد، اما او در اتفاقي باورنكردني، توانست ركورد پائولو دي كارمو را هم بشكند.

دي كارمو هم اگرچه هيچ گلي براي پرسپوليس نزد و شايعه شد كه در برزيل پرنده‌فروش بوده، اما حداقل يك بار موفق به دريبل دروازه‌بان حريف شد ولي جونيور حتي در استپ كردن هم مشكل داشت، چه برسد به دريبل كردن! جونيور با وعده زدن گل‌هاي زياد به پرسپوليس آمد و كالدرون هم به او به اندازه كافي ميدان داد. او حتي قول گلزني در دربي را هم به هواداران پرسپوليس داد، اما در نهايت آمار صفر گل و صفر پاس گل در كارنامه او در پرسپوليس ثبت شد. نمايش‌هاي ضعيف او باعث شد كالدرون از يك جايي به بعد به صراحت اعلام كند كه ديگر روي براندائو حساب نمي‌كند. در نهايت جونيور به صورت توافقي از پرسپوليس جدا شد.

 

علي دشتي

 

او فصل قبل در سايپا يك سوپرگل به استقلال زده بود و يك فصل قبل‌تر هم در تركيب پارس جنوبي جم يك گل انفرادي ديگر به استقلال زده بود و حسابي توجه اين تيم و هوادارانش را جلب كرده بود، به همين دليل وقتي به اين تيم پيوست، هوادارانش خوشحال شدند كه يك بازيكن تكنيكي به جمع بازيكنان استقلال اضافه شده است. دشتي در تمرينات پيش فصل هم خوب كار كرده بود، اما فصل براي او به شكل غيرمنتظره‌اي آغاز شد. نمايش‌هاي ضعيفش در ابتداي فصل خيلي زود او را از تركيب اصلي استقلال خارج كرد و دشتي در اين تيم به يك بازيكن نيمكت‌نشين تبديل شد.

تنها خاطره خوب هواداران استقلال از او، حركت تكنيكي‌اش در محوطه جريمه تراكتور و پاس گل خوبش به علي كريمي بود. دشتي در يك مقطع هم به دلايل انضباطي مدتي از تمرينات اخراج شد ولي دوباره به تمرينات برگشت. دشتي به‌تازگي باز هم عليه مديران باشگاه مصاحبه كرده و علاوه بر اينكه از نظر فني انتظارات كادر فني را برآورده نكرده، از چشم مديران باشگاه هم افتاده و گفته مي‌شود در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته است.

 

فرشاد احمدزاده

 

او يكي از بي‌وفا‌هاي معروف پرسپوليس بود. علاوه بر اين، ليگ و تيمي كه براي ادامه فوتبالش انتخاب كرد بر عصبانيت و دلخوري هواداران پرسپوليس از او افزود. به همين دليل در ميان همه آن‌هايي كه پرسپوليس را در سخت‌ترين روزهايش تنها گذاشتند، او بيشتر از همه از چشم هواداران افتاد. احمدزاده حتي با بدترين لحن و ادبيات به انتقاد‌هاي پيشكسوتان پرسپوليس پاسخ داد. به نظر مي‌رسيد بازگشت فرشاد به اين تيم غيرممكن‌ترين اتفاق در فوتبال ايران باشد، اما او ناگهان بازگشت و پيراهن شماره ۱۰ اين تيم را هم بر تن كرد.

هواداران پرسپوليس فقط با پادرمياني و وساطت بزرگتر‌هاي تيم مثل سيدجلال حسيني بود كه پذيرفتند عليه او شعار ندهند. او در نيم‌فصل اول يا نيمكت‌نشين بود يا وقتي بازي مي‌كرد اخراج و محروم مي‌شد و دست كالدرون را در پوست گردو مي‌گذاشت. سرانجام نيم‌فصل اول براي شماره ۱۰ پرسپوليس بدون هيچ گل و پاس گلي به پايان رسيد و او از نظر فني نتوانست انتظارات كادر فني و هواداران پرسپوليس را برآورده كند تا جايي كه شايعه شده نام او در فهرست مازاد گابريل كالدرون قرار دارد.

 

شايان مصلح

 

او هم يكي از نفرات ليست مازاد گابريل كالدرون در پرسپوليس بود، مثل سروش رفيعي پروسه جدايي او از پرسپوليس جنجالي شد و در حالي كه شايعه شده بود مي‌خواهد به استقلال برود، اما ناگهان سر از سپاهان درآورد. اين انتقال هم سروصداي زيادي به پا كرد.

تنها رقيب هم‌پستي مصلح در سپاهان سعيد آقايي بود و پيش‌بيني مي‌شد كه با او رقابت نزديكي براي قرار گرفتن در تركيب اصلي تيم داشته باشد، اما براي اولين بازي‌اش در سپاهان تا بازي هفته پنجم مقابل پرسپوليس انتظار كشيد كه آن هم به دليل محروميت سعيد آقايي از اين بازي بود! مصلح تا پايان نيم‌فصل فقط در پنج بازي براي سپاهان به ميدان رفت و در سه‌تاي آن‌ها تعويض شد.

او در نيم‌فصل اول قافيه رقابت را به آقايي باخت و همواره انتخاب دوم قلعه‌نويي در پست مدافع چپ بود، مصلح در پرسپوليس بازيكن موثرتري بود و گاهي در حملات گل هم مي‌زد، اما در سپاهان تبديل به يك بازيكن خنثي و كم‌تاثير شده كه كاري به جز حضور در خط دفاع ندارد. با اين حال بعيد است در فهرست مازاد سپاهان قرار بگيرد.

 

روح‌الله باقري

 

مهاجم فصل گذشته استقلال، در اين تيم دوران عجيبي را پشت سر گذاشته بود. گاهي بازي‌هاي فوق العاده‌اي ارائه مي‌داد و گاهي به شدت ضعيف ظاهر مي‌شد. كار به جايي رسيد كه وينفرد شفر او را به دويدن دور زمين و تمرينات انفرادي وادار كرد. در نهايت در ليست مازاد استراماچوني قرار گرفت و با ادعاي اينكه شفر و پسرش و باشگاه استقلال به او ظلم كردند، از استقلال جدا شد. او هم راه مشهد و تيم شهر خودرو را در پيش گرفت. او در اين تيم شروع خوبي داشت و در اولين بازي مقابل پيكان يك گل زيبا هم زد، اما فقط در بازي بعدي اين تيم فيكس بود و به دلايلي نامعلوم كه هنوز هم مشخص نشده، در ادامه بازي‌ها، فقط گاهي به عنوان يار تعويضي به ميدان رفته است.

در بازي‌هاي اخير هم نامش حتي در فهرست ۱۸ نفره شهر خودرو قرار نگرفته است. همين چند هفته پيش بود كه يحيي گل محمدي به شكل تلويحي نارضايتي‌اش را از بازي‌هاي او اعلام كرد و حالا به نظر مي‌رسد او يكي از نفرات قطعي ليست مازاد يحيي در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

 

سياوش يزداني

 

مدافع جنجالي فصل گذشته سپاهان كه با پرسپوليسي‌ها وارد چالش شده بود، يكي از اولين خريد‌هاي استقلال در بازار نقل و انتقالات بود. جذب او انتقاد‌هاي زيادي را از سوي هواداران استقلال به دنبال داشت. آن‌ها معتقد بودند يزداني اگر چه شايد مدافع خوبي باشد، اما نمي‌تواند جاي خالي پژمان منتظري را پر كند ضمن اينكه حاشيه‌هاي زيادي دارد كه مي‌تواند به استقلال ضربه بزند.

او در بازي اول فصل با رأي كميته انضباطي محروم بود، بعد از چهار بازي، به دليل درگيري در دربي از سوي كميته انضباطي دو بازي ديگر محروم شد، مقابل تراكتور بازي كرد و يكي از ضعيف‌ترين بازيكنان استقلال بود و در بازي مقابل سپاهان مصدوم شد و ادامه نيم‌فصل را از دست داد. يزداني به جز محروميت‌هايي كه داشته، از نظر فني هم انتظارات را برآورده نكرده و بازيكني نبوده كه كادر فني و هواداران، حسرت غيبتش در تقريباً نيمي از بازي‌هاي نيم‌فصل را بخورند. او در سپاهان بهتر از اين‌ها كار كرده بود و در حملات هم مؤثر بود و گاهي گل‌هاي حساس و تعيين كننده‌اي مي‌زد، اما در استقلال افت كرده است.

 

سروش رفيعي

 

هافبك محبوب پرسپوليسي‌ها، قبل از آغاز ليگ نوزدهم به شكلي غيرمنتظره در فهرست مازاد گابريل كالدرون قرار گرفت. او اين اتفاق را هضم نكرد و مصاحبه‌هايي جنجالي عليه سرمربي جديد پرسپوليس و مديريت وقت يعني ايرج عرب هم انجام داد، اما سرانجام با اين اتفاق كنار آمد و پس از توافق با باشگاه به مشهد رفت و به شهر خودرو پيوست. پيش‌بيني مي‌شد او براي فصل جديد انگيزه‌هاي زيادي داشته باشد و ثابت كند كه كالدرون درباره او اشتباه كرده، اما حالا كه يك نيم‌فصل از ليگ نوزدهم سپري شده، هواداران پرسپوليس متوجه شده‌اند كه تصميم كالدرون درباره رفيعي درست بوده است.

او چند بازي را به دليل مصدوميت و البته تا آمادگي بدني از دست داده، اما در بازي‌هايي هم كه در تركيب قرار داشته، درخشش خاصي نداشته است. در مقطعي كار به جايي رسيد كه يحيي گل محمدي در لفافه از او انتقاد كرد و هشدار داد كه ممكن است او را در فهرست مازاد نيم‌فصل شهر خودرو قرار بدهد. رفيعي در نيم‌فصل اول گلي نزده و فقط دو پاس گل داده كه يكي از آن‌ها هم از روي نقطه كرنر بوده!              

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۲:۴۲ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی