مجله اینترنتی

مجله اينترنتي سايت آريا
مجله اينترنتي

         

 

 

 

فال روزانه 98/10/9

چند كلمه براي آنهايي كه امروز تولدشان است

دوست عزيزي كه امروز به دنيا آمده‌ايد، تولدتان را تبريك مي‌گوييم. شما انسان خيرخواهي هستيد و در زندگي بد كسي را نخواسته‌ايد، اين روحيه در سالي كه در پيش داريد بازتاب پيدا خواهد كرد و در اين سال مزد خوبي‌هايي كه كرده‌ايد را دريافت خواهيد كرد. در سالي كه با تولد شما شروع مي‌شود نگرشي با انگيزه و مشتاقانه به انجام كارها داشته باشيد و از همين ابتداي سال خودتان را آماده سالي پربار كنيد. موقعيت مالي شما در اسفند ماه شرايط خوبي پيدا مي‌كند و در اين ماه مي‌توانيد چيزهايي كه مدت‌هاي زيادي قصد خريد آنها را داشته‌ايد، خريداري كنيد. اما حساب دخل‌و‌خرج‌تان را داشته باشيد و ولخرجي نكنيد. فروردين ماه سال آينده، ايده ناب و بكري به ذهن شما مي‌رسد. اين ايده ممكن است در نگاه اول وسوسه‌برانگيز و درآمدزا به نظر برسد، اما پيشنهاد ميكنيم عجله‌اي براي انجام آن نداشته باشيد و اين ايده را با برنامه‌ريزي و دقت بيشتري اجرا كنيد. با توجه به روحيه انسان‌دوستانه‌اي كه داريد، در مهر ماه سال آينده فرصتي براي حضور در كاري خير براي شما مهيا مي‌شود. در اين كار شركت كنيد و مطمئن باشيد انجام اين كار خير، شما را از كار و زندگي شخصي‌تان عقب نخواهد انداخت. سال تولدتان را با مهرباني و پشتكار شروع كنيد و با ادامه اين رويكرد، اين سال را به پايان برسانيد.

 

امروز حادثه‌ رانندگي در كمين شما است و اگر در حين رانندگي يا عبور از خيابان حواس‌تان را حسابي جمع نكنيد، خداي ناكرده تصادف خواهيد كرد. فردي قرار است براي شما كاري انجام دهد اما در انجام اين كار كوتاهي كرده و اين قصور دردسرهاي زيادي براي شما به دنبال خواهد داشت. در نتيجه اگر قرار است كاري را از كسي تحويل بگيريد، بادقت تمام جوانب كار را بررسي كنيد تا چيزي از قلم نيافتاده باشد. امروز قرار است براي خريد لوازم ضروري منزل يا محل كار هزينه كنيد و نگران مبلغي هستيد كه براي اين كار بايد خرج كنيد. جايي براي نگراني وجود ندارد چرا كه لوازمي كه مي‌خريد در آينده به كار شما مي‌آيد و از خرجي كه براي خريد آنها انجام داده‌ايد، راضي خواهيد بود. رفتار شايسته‌اي با همسر يا عشق‌زندگي‌تان نداريد و اين رفتار امروز ايشان را حسابي از شما دلخور كرده است. اجازه ندهيد اين دلخوري ادامه پيدا كنيد و در اولين فرصت، بابت رفتار ناشايستي كه داشته‌ايد عذرخواهي كنيد. شناخت درستي از توانايي‌هاي‌تان نداريد و آن‌گونه كه بايد و شايد اين توانايي‌ها را در زندگي به كار نمي‌گيريد. امروز به خودتان قول بدهيد كه شناخت بيشتري از توانايي‌‌هاي خود بدست آوريد و اين توانايي‌ها را تمام‌و‌كمال در زندگي به كار گيريد.

 

اهميتي به سلامتي‌تان نمي‌دهيد و رژيم‌غذايي سالمي نداريد، به خاطر داشته باشيد كه ادامه اين رويكرد كار شما را به بستر بيماري خواهد كشيد. روز خوبي به لحاظ مالي در پيش داريد و فرصت‌هاي قابل توجهي براي كسب در‌آمد انتظار شما را مي‌كشند، اين فرصت‌ها را به فال نيك بگيريد و امروز را به يكي از پردرآمدترين روزهاي خود تبديل كنيد. مهماني مهمي در پيش داريد و دوستان و آشنايان را به اين مهماني دعوت كرده‌ايد، برگزاري چنين مهماني بزرگي ممكن است شما را خسته كند، اما غم به دل خود راه ندهيد چرا كه خوشي‌هاي اين مهماني، خستگي را از تن شما بيرون خواهد برد. يكي از اهالي منزل يا دوستان شما روز خوشي را سپري نمي‌كند و حسابي دل‌شكسته و غمگين است، با اين فرد صحبت كنيد و او را از ناراحتي و غصه بيرون آوريد. امروز تصميم مهمي را بايد بگيريد و براي اتخاذ اين تصميم بر سر دورراهي گير كرده‌ايد. در چنين شرايطي براي تشخيص بهترين تصميم، با دوستان و آشناياني كه روي آنها حساب مي‌كنيد، مشورت نماييد.

 

امروز از صبح كه از خواب بلند شده‌ايد،‌ حال و حوصله‌ نداريد و احساس كسالت و بيماري مي‌كنيد. در نتيجه بهتر است به خودتان استراحت بدهيد و تا زماني كه بهبودي حاصل نشده است، از بستر بلند نشويد. كارها را با عجله و بي‌دقت انجام مي‌‌دهيد و اين قضيه باعث شده تا نتيجه كارتان مطلوب نباشد، قبل از اينكه اين قضيه اعتبار شما را زير سؤال ببرد، امروز تصميم بگيريد كه كارها را با دقت و ظرافت تمام انجام دهيد. امروز يكي از آشنايان شيوه‌اي براي كسب درآمد با شما در ميان خواهد گذاشت و اين روش به منبع جديدي براي افزايش درآمد شما در آينده تبديل خواهد شد. فرزند شما يا يكي از اعضاي نزديك فاميل به دستاوردي مهم دست پيدا كرده و امروز از اين بابت حسابي به خودتان افتخار مي‌كنيد. يكي از دوستان قديمي كه مدت‌ها است با او تماس نداشته‌ايد، امروز به شما زنگ مي‌زند و خاطره‌هاي خوش قديمي در ذهن شما تكرار خواهد شد. همسر يا عشق‌زندگي‌تان توقع‌هاي بي‌جايي از شما دارد كه قادر به انجام آنها نيستيد. امروز در اولين فرصت با او صحبت كنيد و به ايشان بگوييد هر كاري از دست‌تان برمي‌‌آيد را براي او انجام خواهيد داد، به شرط اينكه توقع‌هاي بي‌جا را كنار بگذارد.

 

به كار ديگران خرده مي‌گيريد و هميشه نگاهي منتقدانه به اطرافيان داريد، اين رويكرد نه تنها به رابطه شما با اطرافيان آسيب وارد مي‌كند، بلكه به لحاظ روحي نيز به شخصيتي منفي تبديل خواهيد شد. اگر قصد سرمايه‌گذاري داريد، امروز را غنيمت بدانيد و در كاري بلند‌مدت سرمايه‌گذاري كنيد كه سودي چشمگيري از اين راه روانه حساب‌هاي بانكي‌تان كند. امروز خبر خوشي از يكي از آشناهاي دور به دست شما مي‌رسد و اين خبر شما و ديگر افراد منزل را خوشحال و شادمان خواهد كرد. امروز امكان اين وجود دارد كه همسر يا عشق‌زندگي‌تان را با رفتاري ناخوشايند ناراحت‌ كنيد، در نتيجه شش‌دانگ‌ حواس‌تان به كارهايي كه مي‌كنيد باشد و جلوي دلخوري عشق‌زندگي‌تان را بگيريد. كارهاي عقب‌افتاده زيادي داريد و امروز فرصتي پيدا خواهيد كرد تا اين كارها را با خيال راحت انجام دهيد.

 

اهل تحرك و ورزش نيستيد و سبك زندگي ثابت و كم‌تحركي داريد، از آنجايي كه در محل كار يا منزل نيز بيش‌از‌حد مي‌نشينيد، سلامتي‌تان به خطر افتاده و با انجام حركات ورزشي و تحرك بيشتر، جلوي بيماري و آسيب‌هاي بدني را بگيريد. دست‌ گشاده‌اي داريد و از كمك به ديگران فروگذار نمي‌كنيد، در همين زمينه امروز فردي از شما درخواست كمك مي‌كند، روي اين فرد را زمين نياندازيد و مطمئن باشيد كار خيري كه انجام مي‌دهيد، بي‌بازگشت نخواهد بود. قصد انجام كار مهمي داريد، اما قبل از آغاز اين كار، حتماً با بزرگ‌ترها و افرادي كه تجربه بيشتري از شما دارند مشورت كنيد و تمام جوانب كار را يك بار ديگر بررسي نماييد. امروز سر همسر يا عشق‌زندگي‌تان حسابي شلوغ است و وقتي براي توجه به شما پيدا نمي‌كند، از اين قضيه ناراحت نشويد و مطمئن باشيد كه عشق‌زندگي‌تان در اولين فرصت، وقت بيشتري به شما اختصاص خواهد داد.

 

امروز يكي از دوستان كه رابطه گرم و صيمي با او داريد براي مشورت نزد شما مي‌آيد و از شما درخواست مي‌كند تا تجربه‌هاي‌تان را با او درميان بگذاريد. براي اين دوست چيزي كم نگذاريد و او را در كوله‌بار تجربه‌هاي خود شريك كنيد. مدت‌ها است كه به دنبال موقعيت شغلي خاصي هستيد، امروز اين موقعيت براي شما فراهم مي‌شود و با تغيير شغل و حرفه‌تان، وضعيت مالي‌تان نيز بهبود خواهد يافت. همسر يا عشق‌زندگي‌تان دل شما را شكسته و اين قضيه شما را حسابي پكر كرده است. غم به دل‌تان راه ندهيد چرا كه دل‌شكستگي شما دوامي نخواهد يافت و عشق‌زندگي‌تان كاري خواهد كرد تا غمي كه از او به دل گرفته‌ايد را كاملاً فراموش كنيد.

 

از هر فرصتي براي كمك به ديگران استفاده مي‌كنيد و امروز دوستي كه اين اخلاق شما را به‌خوبي مي‌شناسد، ديگران را در جريان نوع‌دوستي شما قرار مي‌دهد و بابت اين رفتار حسابي از شما تقدير مي‌كند. مدت‌ زيادي است كه پولي را پس‌انداز كرده‌ايد، امروز با مشكل مالي سختي روبرو خواهيد شد و چاره‌اي نداريد تا براي حل اين مشكل از پس‌اندازتان كمك بگيريد. امروز از آن روزهايي است كه كودك درون‌تان بيدار شده و احساس شادي و نشاط كودكانه‌اي وجود شما را فرا گرفته است. اين احساس را به فال نيك بگيريد و تا مي‌توانيد خوش بگذرانيد و شادي‌هاي كودكانه را تجربه كنيد. همسر يا عشق‌زندگي‌تان امروز حسابي شما را شگفت‌زده مي‌كند و به شما ثابت خواهد كرد كه بيشتر از هميشه دوست‌تان دارد.

 

عادت ناپسندي داريد و هركاري كه مي‌كنيد، نمي‌توانيد اين عادت را كنار بگذاريد، امروز زمان خوبي است كه ترك عادت كنيد و اگر سلامتي‌تان براي شما مهم است، به خودتان قول دهيد كه دور اين عادت ناپسند را براي هميشه خط بكشيد و هرگز سراغ كارهايي كه سلامتي و شخصيت شما را به خطر مي‌اندازد نگيريد. انسان كم‌حوصله و زودرنجي هستيد و اين روحيه باعث شده تا در كار و زندگي از هم‌قطاران‌تان عقب بمانيد. از امروز تصميم بگيريد كه تسلط بيشتري به اعصاب‌تان داشته باشيد و كاري نكنيد كه ديگران از شما دلخور شوند. امروز خبر خوشي به شما مي‌رسد، اين خبر سود و منفعت مالي را به دنبال دارد و پيشنهاد مي‌كنيم چنين خبر مهمي را پيش خود نگه نداريد و اعضاي خانواده را در شادي‌تان سهيم كنيد. امروز يكي از همكاران يا همسا‌يه‌ها، ايده‌هاي جالبي براي تغييرات در محل كار يا منزل به شما مي‌دهد، اين ايده را عملي كنيد و مطمئن باشيد تغييراتي كه اجراي اين ايده به دنبال دارد رضايت شما را به دست خواهد آورد.

 

انگيزه خود را در كار و تلاش از دست داده‌ايد و مانند گذشته با انرژي كار نمي‌كنيد، اجازه ندهيد اين روحيه ادامه پيدا كند و با كمك كارهايي كه فكر مي‌كنيد به شما روحيه مي‌دهد، انگيزه خود را بازيابيد و سكان زندگي را در اختيار بگيريد. مدتي است كه پولي به كسي قرض داده‌ايد و خبري از اين پول در كار نيست، امروز اين فرد بدهي‌اش به شما را پس مي‌دهد و به لحاظ مالي ثبات بهتري را تجربه خواهيد كرد. به مشكلي برخورده‌ايد و هر كاري كه مي‌كنيد گره اين مشكل باز نمي‌شود، در اين شرايط از دوستان خود كمك بگيريد و مطمئن باشيد با توجه به گره‌هايي كه قبلاً از زندگي دوستان خود باز كرده‌ايد، در كمك به شما و باز كردن گره مشكلات‌تان هر كاري كه از دست‌شان بر بيايد را انجام خواهند داد. امروز فردي بدخواه و بدطينت نقشه‌هاي شومي براي شما طرح كرده و احتمال اينكه از اين فرد در محل كار يا منزل، گزندي به شما برسد بسيار است. در نتيجه سعي كنيد اين فرد را قبل از اينكه نقشه‌هاي شوم‌اش را عملي كند پيدا كرده و دستش را رو نماييد.

 

امروز مشاجره‌اي ميان شما و فردي ايجاد خواهد شد، در اين مشاجره بيش‌ازحد مته به خشخاش نگذاريد و كوتاه بياييد، در غير اين صورت مشاجره ميان شما بالا خواهد گرفت و چه بسا كه سلامت وجود نازنين‌تان به خطر بيافتد. اهل سنجيدن حرف‌هاي‌تان نيست و رازهاي دل‌تان را با هر كس و ناكسي درميان مي‌گذاريد. اين رويكرد باعث شده تا اطرافيان از سير تا پياز زندگي شما خبر داشته باشند. از امروز تصميم بگيريد كه سفره دل‌تان را پيش هر كسي باز نكنيد. به رغم اينكه انسان پرتلاش و زحمت‌كشي هستيد، پيشرفت زيادي در زندگي و محل كار نداريد، در نتيجه براي پيشرفت بيشتر، از امروز به فكر افزايش دانش و تخصص خود باشيد و هميشه ازجديدترين پييشرفت‌هاي حوزه كاري و تخصص خود آگاه باشيد. اهل شايعه‌پراكني هستيد و حرف در دهان شما بند نمي‌شود، اين رويكرد شما را به جاي تمركز به مسائل مهم زندگي، به حاشيه برده است و از امروز طوري زندگي كنيد كه گوش‌تان به شايعات بدهكار نباشد.

 

حضور در موقعيت‌هاي دشوار، شما را مضطرب مي‌كند و به همين دليل از انجام كارهاي مهم و حساس، هراس داريد. اين رويكرد جلوي موفقيت شما را گرفته است و به جاي نگران و ترس از موقعيت‌هاي دشوار، به استقبال خطر برويد و مطمئن باشيد كاري نيست كه از انجام آن ناتوان باشيد. به مهماني دعوت شده‌ايد و حوصله شركت در اين مراسم را نداريد، پيشنهاد مي‌كنيم در اين مهماني شركت كنيد و مطمئن باشيد به محض حضور در مهماني، روحيه‌تان تغيير مي‌كند و از اينكه دعوت مهماني را پذيرفته‌ايد خوشحال خواهيد شد. به اندازه‌اي كه به انجام كارهاي غيرضروي اهميت مي‌دهيد، به كارهاي واجب و مهم اهميت نمي‌دهيد و اين قضيه شما را در كارها عقب انداخته است. از امروز كارهاي خود را اولويت‌بندي كنيد و قبل از هرچيزي سروقت كارهاي مهم برويد.

 

امروز ميان شما و يكي از دوستان‌تان مشاجره‌اي در مي‌گيرد و احتمال اينكه اين مشاجره زمينه دلخوري و جدايي بين شما و دوست قديمي‌تان را فراهم كند بسيار است. در نتيجه سعي كنيد اين مشاجره را ختم به خير كنيد و اجازه ندهيد رفاقت چندين و چند ساله شما از بين برود. قصد انجام كار مهمي را داريد، اين كار را به تنهايي انجام ندهيد و از دوستان نزديك خود و افرادي كه تخصصي در انجام اين كار دارند، كمك بگيرد. انسان بدبيني هستيد و به جاي اينكه نيمه پر ليوان را در نظر داشته باشيد، هميشه نيمه خالي ليوان را مي‌بينيد و اين قضيه اعتمادبه‌نفس شما را پايين آورده است. از امروز اهميت بيشتري به خوبي‌هاي زندگي بدهيد و با اعتمادبه‌نفس بيشتر به فكر حل مشكلات باشيد. مشكلي كه به آن برخورده‌ايد را با پدر يا مادرتان در ميان بگذاريد و مطمئن باشيد كه هيچ پدر و مادري، فرزندش را در مشكلات و گرفتاري‌ها تنها نخواهد گذاشت.

 

 

              

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۶:۲۶ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی