مجله اینترنتی

مجله اينترنتي سايت آريا
مجله اينترنتي

         

 

 

 

فال روزانه 98/10/8

چند كلمه براي آنهايي كه امروز تولدشان است

سالروز تولدتان مبارك، در سال‌هاي گذشته به موفقيت‌هاي زيادي دست پيدا كرده‌ايد اما سالي كه با تولدتان آغاز شده زمان رسيدن به‌به موفقيت‌هاي بزرگ‌تري است، در نتيجه از همين ابتداي شروع سال تولدتان، كمر همت را محكم ببنديد و آماده چالش‌هاي بزرگتري در زندگي شويد. از آنجايي كه نابرده رنج، گنج ميسر نمي‌شود، در ماه‌هاي دي و بهمن تلاش و پشتكاري زيادي بايد به خرج دهيد و در اين ماه‌ها با مشكلات مختلفي روبرو خواهيد شد. در مقابل اين مشكلات كوتاه نياييد و ثابت كنيد كه مشكلات سد راه موفقيت‌هاي شما نمي‌شوند. اسفند ماه كه از راه برسد، فشار كاري شما هم كمتر خواهد شد و فرصتي براي استراحت و تفريح پيدا مي‌كنيد. فروردين ماه سال آينده تلاش‌هاي شما به بار مي‌نشيند و دستاوردهاي مهمي در اين ماه، در انتظار شما است. مرداد ماه سالي كه از راه رسيد، زمان عاشقي شما است و اگر تاكنون عاشق نشده‌ايد، در اين ماه عشقي سوزان را تجربه خواهيد كرد. سالي كه با تولد شما شروع مي‌شود، سالي سرشار از خوشي‌ها و ناخوشي‌ها است و اين سال را به گونه‌اي به پايان برسانيد كه تنها خاطره‌‌هاي خوش آن در ذهن شما ماندگار شود.

 

انسان عيب‌جويي هستيد و عادت داريد هميشه عيب ديگران را بزر‌‌‌گ‌نمايي كنيد، امروز فردي كه دائم عيب‌هاي او را گوشزد مي‌كرديد، با شما تلافي خواهد كرد و اشتباه فاحشي كه انجام داده‌ايد را در پيش روي ديگران برملا مي‌كند. از اين قضيه درس بگيريد و تا مي‌توانيد چشم روي عيب ديگران بپوشانيد. وضعيت مالي خوبي نداريد اما به رغم اينكه دائم با مشكلات مالي دست‌و‌پنجه نرم مي‌كنيد، اهل پس‌انداز هم نيستيد و اين قضيه باعث شده تا روي ثبات مالي در زندگي را نبينيد. از امروز تصميم بگيريد پس‌انداز كنيد و با صرفه‌جويي ثبات مالي بهتري در آينده پيدا نماييد. قرار است تغييري در منزل يا محل‌كار انجام دهيد، انجام اين تغيير هيچ اشكالي ندارد، به شرط اينكه قبل از هرگونه تغييري، نظر اهل منزل يا همكاران را جويا شويد و تغييرات را با مشورت آنها انجام دهيد. فردي كه بدخواه زندگي شما است، ميان شما و همسر يا عشق‌زندگي‌تان فاصله انداخته و تلاش زيادي مي‌كند تا بين شما را به هم بزند. اجازه چنين رفتاري را ندهيد و به اين فرد ثابت كنيد كه عشق‌ شما به اين سادگي‌ها گسسته نمي‌شود.

 

امروز با كسالت از بستر بلند شده‌ايد و حال‌‌و‌روز خوشي نداريد، در چنين شرايطي نياز نيست بيش‌ا‌زحد به خودتان سخت بگيريد و امروز را استراحت كنيد. ميان اهل منزل مشاجره‌اي در خواهد گرفت، سعي كنيد تا حد امكان در اين مشاجره دخالت نكنيد و مطمئن باشيد گذشت زمان ميان اعضاي خانواده صلح‌و‌صفا و آشتي برقرار خواهد كرد. مشكلات حل‌نشدني در زندگي داريد و به فكر كمك گرفتن از ديگران براي حل اين مشكلات افتاده‌ايد، اما از دست كسي كاري براي حل اين مشكلات بر نمي‌آيد و گره حل مشكلات در دست شما قرار دارد و با عزم و اراده راسخ مشكلات را از سر راه برداريد. اهل كسب علم‌و‌دانش نيستيد و مطالعه نداريد، اين رويكرد شما را از همقطاران‌تان عقب انداخته است و قبل از اينكه دير بشود و به گَرد آنها نرسيد، از امروز با شركت در دوره‌هاي آموزشي و مطالعه بيشتر، راه موفقيت و پيشرفت را هموار كنيد.

 

انساني مضطرب و نگران هستيد و از انجام كارهاي بزرگ هراس داريد. اين شخصيت نه تنها وضعيت روحي شما را تحت تأثير قرار مي‌دهد، بلكه نگراني و اضطراب براي سلامتي هم خوب نيست و در درازمدت گرفتار بستر بيماري خواهيد شد. از امروز بيشتر به فكر سلامتي‌ خود باشيد و رويكردي بدون هراس و نگراني در زندگي در پيش بگيريد. به لحاظ مالي روز خوبي را در پيش داريد و زمين يا لوازم غير ضروري كه براي فروش گذاشته بوديد، امروز به فروش مي‌رسد و پول خوبي از اين راه به شما خواهد رسيد. بيش‌از‌حد توان خود به اعضاي خانواده رسيدگي مي‌كنيد و خودتان را فراموش كرده‌ايد، اين شرايط باعث افزايش وابستگي اعضاي خانواده به شما شده و بدون شما كاري انجام نمي‌دهند. از امروز مسئوليت كمتري در قبال اهل منزل به دوش بكشيد و اجازه دهيد مشكلات را به تنهايي از سر راه بردارند. امروز ميان شما و فردي از اعضاي خانواده يا همكاران اختلاف سليقه‌اي ايجاد خواهد شد. فراموش نكنيد كه به نظر ديگران بايد احترام گذاشت و اين اختلاف سليقه را با‌گذشت و محبت برطرف كنيد. مدتي است كه از دوستان قديمي خبري نداريد و امروز فرصتي دست خواهد داد تا سري به آنها بزنيد و خاطره‌هاي خوش گذشته را زنده كنيد.

 

به جاي اينكه به آينده فكر كنيد، دائم به فكر گذشته هستيد و اين طرز فكر شما را در زندگي عقب انداخته است. اين رويكرد را از همين امروز تغيير دهيد و با درس از گذشته، آينده‌اي درخشان را براي خود ترسيم نماييد. رابطه‌اي پنهاني با فردي داريد و از آنجايي كه ماه هيچ‌وقت پشت ابر نمي‌ماند، اين رابطه نيز روزي برملا خواهد شد و قبل از اينكه آبروي‌تان به باد برود، فكري به حال اين وضعيت برداريد. انسان خوش‌صحبتي هستيد و با گفتارتان مخاطب را سحر و جادو مي‌كنيد. امروز به مشكلي برخواهيد خورد و اين مشكل را با كلام خوش و سخن پسنديده پشت‌سر بگذاريد. روزانه ساعت‌ها كار مي‌كنيد و وقتي براي خودتان اختصاص نمي‌دهيد، اين رويكرد روحيه شما را تضعيف كرده و امروز وقتي را كنار بگذاريد و به جاي كار، به تفريح و استراحت بپردازيد. اهميتي به بزرگ‌ترهاي فاميل نمي‌دهيد و مدتي است كه به آنها سرنزده‌ايد. امروز ديداري با ريش‌سفيد‌هاي خانواده تازه كنيد و پندواندرزهاي آنها را آويزه گوش‌تان نماييد.

 

امروز موقعيتي براي سرمايه‌گذاري به شما پيشنهاد مي‌شود. اين موقعيت در نگاه اول سودآور و وسوسه‌برانگيز به نظر مي‌رسد اما بهتر است براي انجام چنين‌ سرمايه‌گذاري دست نگه داريد و تمام جوانب كار را دوباره و بادقت زياد بررسي كنيد. امروز بعدازظهر، خبر بسيار فرخنده‌اي به دست شما مي‌رسد، اين خبر تنها براي شما شادي‌آور نيست و اعضاي خانواده نيز از شنيدن آن خوشحال خواهند شد. امروز به مهماني يا مراسمي دعوت هستيد و حتماً بايد در اين مراسم شركت كنيد، اما در اين مراسم به شما خوش نخواهد گذشت و ساعت‌هاي خسته‌كننده‌اي را سپري خواهيد كرد.

 

اهل دوباره‌كاري و وسواس هستيد و به جاي اينكه از خلاقيت خود كمك بگيريد، كارها را چندين بار انجام مي‌دهيد. اين شرايط نه تنها روحيه شما را تضعيف مي‌كند، بلكه جلوي پيشرفت و موفقيت شما را نيز خواهد گرفت. در نتيجه از امروز به خودتان قول بدهيد كه وسواس را كنار بگذاريد و با فكري باز و خلاق به انجام كارها مشغول شويد. شخصيتي آرام و متين داريد و اين روحيه شما را به فردي دوست‌داشتني در ميان اعضاي خانواده و همكاران تبديل كرده است. اين روحيه را ادامه دهيد و مطمئن باشيد محبت‌هايي كه به اطرافيان مي‌كنيد پي‌پاسخ نخواهد ماند و در روزهاي گرفتاري، دست شما را خواهند گرفت. روز خوب و خلوتي را در پيش‌رو داريد و اين فرصت را غنيمت بدانيد و با دوستي كه از ديدار او خوشحال مي‌شويد، قرار ملاقاتي ترتيب دهيد و حسابي خوش بگذرانيد.

 

مدت‌ها است كه ميان شما و همسر يا عشق‌زندگي‌تان شكرآب شده و رابطه خوبي با هم نداريد، امروز زمان خوبي است كه تكليف خود را با اين وضعيت روشن كنيد و سنگ‌هاي‌تان را با عشق‌زندگي‌تان وا بكنيد. امروز با فردي دنيا‌ديده و باتجربه گفتگو خواهيد كرد، اهميت زيادي به صحبت‌‌هاي خود با اين فرد بدهيد و پندهاي او را در زندگي به كار بگيريد. ارزش زمان را نمي‌دانيد و وقت‌ باارزش خود را به كارهاي بي‌اهميت اختصاص مي‌دهيد. از امروز تصميم بگيريد كه قدر لحظه‌لحظه زندگي‌تان را بدانيد و بامديريت زمان، نبض ثانيه‌هاي زندگي خود را در دست بگيريد. اعتمادبه‌نفس زيادي در زندگي داريد و مشكلي كه امروز با آن روبرو خواهيد شد را به لطف اعتمادبه‌نفس و خودباوري از سر راه برداريد. روز خوبي براي سرمايه‌گذاري است و اگر پولي داريد، اين پول را در بازار املاك و مستغلات سرمايه‌گذاري كنيد تا سود خوبي روانه حساب‌هاي بانكي شما شود.

 

روز بسيار خوشي را در پيش‌رو داريد و از آنجايي كه روز را با انرژي و نشاط شروع كرده‌ايد، اين انرژي را به فال نيك بگيريد و با كمك آن، شادي‌هاي امروز را بيشتر كنيد. امروز مهماني ناخوانده به منزل شما خواهد آمد، اين مهمان با خود خبرهاي خوشي براي شما دارد و به لحاظ مالي وضعيت شما را تغيير خواهد داد. چند روزي است كه به خودتان وعده داده‌ايد تغييرات مهم در منزل يا محل كارتان انجام دهيد، امروز زمان خوبي براي انجام اين تغييرات است. حواس‌تان هميشه به چيزهاي پيش‌پاافتاده پرت مي‌شود و در انجام كارها تمركز لازم را نداريد، اين قضيه شما را در انجام كارها عقب انداخته است. به خاطر داشته باشيد كه تمركز حواس نوعي مهارت است و امروز به فكر فراگرفتن روش‌هايي براي افزايش تمركز حواس باشيد. همسر يا عشق‌زندگي‌تان امروز حال‌و‌‌هوايي عاشقانه‌ و محبت‌‌آميز به سرش زده و بيشتر از هميشه گرماي عشق او را احساس خواهيد كرد. توجه خاصي به پدر و مادر يا بزرگان فاميل نداريد، اين روحيه آنها را از شما دلخور كرده است، امروز يا در چند روز آينده سري به آنها بزنيد و ثابت كنيد كه هميشه به فكرشان هستيد.

 

ثبات‌ نظر در زندگي نداريد و اطرافيان از شخصيت دمدمي‌مزاج شما به تنگ آماده‌اند، اين روحيه به غير از گوشه‌گيري چيزي عايد شما نخواهد كرد و بهتر است از امروز تصميم بگيريد كه تصميم‌هاي جدي بگيريد و ثابت كنيد كه اگر سرتان برود، حرف‌تان نخواهد رفت. در محل كار يا منزل به مشكلي برخورد كرده‌ايد و راهي براي حل اين مشكل به نظر شما نمي‌رسد. در چنين شرايطي بد نيست از بزرگ‌ترهاي فاميل كمك بگيريد و نظر آنها براي حل اين مشكل جويا شويد. مدتي است كه توجه‌ شما به اعضاي خانواده كمتر شده است و حالي از آنها نمي‌پرسيد، براي اينكه اين رويه ميان شما و اهل منزل فاصله نياندازد، امروز وقت بيشتري را در كنار اعضاي خانواده سپري كنيد. انسان بددلي هستيد و هميشه به رفتار همسر يا عشق‌زندگي‌تان شك داريد، اين رويكرد فاصله‌اي عميق ميان شما ايجاد كرده و قبل از اينكه اين فاصله به جدايي ختم‌ شود، بددلي را كنار بگذاريد.

 

سفري در پيش داريد و از اينكه عازم سفر هستيد، احساس نگراني مي‌كنيد. غم به دل خود راه ندهيد چرا كه در اين سفر به غير از خوشي و شادكامي چيز ديگري نخواهيد ديد و هيچ خطري شما را در سفر تهديد نمي‌كند. انسان روياپرداز و خيال‌بافي هستيد و برنامه‌هاي غيرواقعي در ذهن ترسيم كرده‌ايد. به همين دليل وضعيت مالي خوبي نداريد و از امروز تصميم بگيريد كه به جاي روياپردازي، براي زندگي نقشه‌هايي عملي و قابل‌اجرا ترسيم كنيد. امروز ميان شما و يكي از همسايه‌ها يا همكاران مشاجره‌اي در خواهد گرفت. اين مشاجره را ادامه ندهيد چرا كه احتمال بالاگرفتن دعوا ميان شما و اين فرد وجود دارد. همسر يا عشق‌زندگي‌تان اهميت زيادي به شما نمي‌دهد و سنگ‌صبور خوبي براي‌ شنيدن مشكلات و غصه‌هاي‌تان نيست. اين موضوع را با او در ميان بگذاريد و دليل كم‌توجهي عشق‌زندگي‌تان را جويا شويد. به مشكلي در محل كار يا منزل برخورد كرده‌ايد و براي حل اين مشكل از همكاران يا اعضاي منزل توقع كمك داريد، اما كاري از آنها براي حل مشكل شما بر نمي‌آيد و مجبور هستيد دست‌تان را روي زانوي‌تان بگيريد و يكه‌و‌تنها اين مشكل را پشت‌سر بگذاريد.

 

امروز تلاش زيادي زيادي براي پس‌انداز و كنار گذاشتن پول انجام خواهيد داد، اما هزينه‌هاي زندگي به شما مجال پس‌انداز را نمي‌دهد و در انتهاي روز، تمام پولي كه مي‌خواستيد پس‌انداز كنيد را خرج خواهيد كرد. غم به دل خود راه ندهيد چرا كه فردا هم روز خدا است و اوضاع مالي شما بهتر خواهد شد تا در آينده با جديت بيشتري به فكر پس‌انداز باشيد. مشكلات خانوادگي را با عالم و آدم در ميان مي‌گذاريد و اين رويه باعث شده تا اطرافيان از مشكلات خانوادگي شما باخبر باشند، از امروز اين رويه را كنار بگذاريد و مشكلات را تنها به افرادي بگوييد كه كاري از آنها براي حل اين مشكلات بر مي‌آيد. علاقه زيادي به ورزش داريد و وقت زيادي را به اين كار اختصاص مي‌‌دهيد، در نتيجه ورزش شما را از كارهاي مهم زندگي عقب انداخته است. امروز زمان خوبي است كه به اين رويه خاتمه دهيد و با تعادل ميان ورزش و كار، سلامت و آينده خود را تضمين نماييد. همسر يا عشق‌زندگي‌تان امروز كار بسيار خوشايندي را انجام خواهد داد و از بابت اين كار بيشتر از هميشه عاشق او مي‌شويد.

 

مدت‌ها است كه پولي به كسي قرض داده‌ايد و خبري از اين پول نداريد، در نتيجه قيد پول خود را زده‌ايد، اما امروز اين پول به شما پس داده مي‌شود و به لحاظ مالي اوضاع‌تان روبه‌راه خواهد شد. احتمال ايجاد مشاجره‌اي ميان شما و همسر يا عشق‌زندگي‌تان بر سر چيزهاي پيش‌پا افتاده وجود دارد، در نتيجه امروز بيشتر از هميشه مواظب رفتار و گفتار خود با عشق‌زندگي‌تان باشيد. امروز از فردي كه سن‌و‌سال كمتري از شما دارد، درس مهمي فرا خواهيد گرفت، اين درس را در زندگي به كار گيريد. علاقه‌اي به حضور در جمع‌ نداريد و امروز زمان خوبي فراهم خواهد شد تا تنها باشيد و با خودتان حسابي خلوت كنيد.

 

 

              

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۲۴:۴۵ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی