مجله اینترنتی

مجله اينترنتي سايت آريا
مجله اينترنتي

         روزنامه خراسان - مائده كاشيان: همان طور كه بعضي از بازيگران، وارد عرصه خوانندگي مي‌شوند، گاهي خواننده‌ها هم تصميم مي‌گيرند به واسطه تلويزيون، سينما، تئاتر يا نمايش خانگي، بازيگري را تجربه كنند. اين تجربه جديد، گاهي موفق است، گاهي هم شكست مي‌خورد و به صورت جدي ادامه نمي‌يابد. هومن شاهي (گامنو)، اميد نعمتي، كاوه آفاق، فرزاد فرزين و محمدرضا عيوضي، پنج خواننده‌اي هستند كه در ماه‌هاي اخير، براي اولين يا چندمين بار با تلويزيون، سينما، نمايش خانگي و تئاتر بازيگري را تجربه كرده‌اند. به بهانه پخش اولين قسمت سريال «زير همكف» با بازي گامنو، درباره اين خواننده‌ها نوشته‌ايم.

هومن شاهي (گامنو)

سريال زير همكف

 

هومن شاهي معروف به «گامنو»، پيشتر به عنوان يك خواننده زيرزميني موسيقي هيپ‌هاپ شناخته مي‌شد تا اين كه پخش صدايش در برنامه پرمخاطب «خندوانه» باعث شد، به مخاطبان معرفي شود. البته ابتدا نامي از هومن شاهي در برنامه برده نمي‌شد و خود او هم در تلويزيون ديده نمي‌شد، اما پس از مدتي، نام اين خواننده در تيتراژ «خندوانه» آمد و بعدتر تيتراژ دو مسابقه «خانه ما» و «كودك‌شو» را هم خواند. گامنو سال گذشته در «خندوانه» و «كودك‌شو» قطعاتي را هم اجرا كرد و نسبت به قبل بيشتر شناخته شد.

او اولين بار سال ۹۶، بازيگري را با تئاتر «شرقي غمگين» تجربه كرد و در اين نمايش با سجاد افشاريان همبازي شد. شاهي پس از اين تئاتر، در سريال «گلشيفته» ساخته بهروز شعيبي بازي كرد. او بازيگري را با نقش اصلي سريال «زير همكف» كه جمعه‌شب آغاز شد، ادامه داد و حالا اولين حضور در قاب تلويزيون را به عنوان بازيگر تجربه مي‌كند. او در اين سريال نقش دام پزشكي به نام «فريد» را بازي مي‌كند كه در آستانه ازدواج و با مشكلات اقتصادي درگير است. سريال طنز «زير همكف» با روحيه‌اي كه مخاطبان و هوادارانش از او سراغ دارند، سازگار است. براي قضاوت درباره كيفيت بازي او اما، بايد تا پخش چند قسمت از سريال صبر كرد.

 

فرزاد فرزين

سريال مانكن

 

فرزاد فرزين هم جزو خوانندگاني است كه تجربه‌هايش در زمينه بازيگري به سال‌ها قبل برمي‌گردد. او در ابتداي آغاز فعاليت خود در عرصه خوانندگي، سال ۸۵ با فيلم «پسران آجري» به كارگرداني مجيد قاري‌زاده وارد سينما شد و پس از آن در فيلم‌هايي مانند «كنسرت روي آب» و «سگ‌هاي پوشالي» ايفاي نقش كرد.

فرزين در سال‌هاي اخير با ايفاي نقش در سريال‌هاي نمايش خانگي، حضور خود در عرصه بازيگري را حفظ كرده است. او سال ۹۵ در نقش يك كلاهبردار كه هويت فرزاد فرزين را جعل كرده بود، در مجموعه «عاشقانه» بازي كرد و اكنون با سريال «مانكن» در نمايش خانگي حضور دارد. فرزين در عرصه بازيگري چندان موفق نبوده و نزد مردم به عنوان خواننده پذيرفته شده است نه يك خواننده و بازيگر.

 

اميد نعمتي

فيلم دست‌انداز

 

اميد نعمتي خواننده موسيقي تلفيقي، جزو خواننده‌هايي است كه به تازگي وارد عرصه بازيگري و سينما شده است. او برخلاف ديگر خوانندگان، ورود بسيار بي‌سروصدايي به بازيگري داشته و در اولين حضور خود در سينما، در يك فيلم طنز با كمال تبريزي همكاري كرده است. اين فيلم به نام «دست‌انداز» اين روز‌ها در مرحله فيلم برداري است و رضا كيانيان، رويا نونهالي و هدي زين‌العابدين ديگر بازيگران آن هستند. اگر اين فيلم به جشنواره فجر راه يابد، اولين حضور او در سينما، حسابي زير ذره‌بين منتقدان و علاقه‌مندان به سينما خواهد رفت.

 

كاوه آفاق

فيلم لامينور و تئاتر راه‌پله

 

كاوه آفاق خواننده موسيقي راك، به تازگي حضور پررنگي در عرصه بازيگري داشته است. اواخر شهريور خبر رسيد كه او به جمع بازيگران جديدترين فيلم داريوش مهرجويي يعني «لامينور» كه فضاي آن كاملا با موسيقي و نوازندگي مرتبط است، اضافه شده و اكنون روي صحنه تئاتر در حال اجراي نمايش «راه پله» به كارگرداني سپيده ميرحسيني است.

«لامينور» اولين تجربه حضور آفاق در سينماست، اما او پيش از اين، تجربياتي در زمينه اجراي تئاتر داشته است. اين خواننده سال ۹۱ براي اولين‌بار به روي صحنه تئاتر رفت و نمايش «درخت بلوط» را اجرا كرد. پس از آن هم ارديبهشت سال ۹۲، در تئاتر «نمايش خاكستري» ايفاي نقش كرد و با محمدرضا عليمرداني همبازي شد. بازي او در اين دو نمايش، مورد استقبال تماشاگران و هوادارانش هم قرار گرفت.

 

محمدرضا عيوضي

تئاتر اتاق پرو

 

مدت زيادي نيست كه محمدرضا عيوضي هم پا به دنياي بازيگري گذاشته است. عيوضي كه از خوانندگان قديمي موسيقي پاپ به حساب مي‌آيد و بار‌ها درخصوص فضاي موسيقي پاپ امروز گلايه و انتقاد كرده است، خرداد امسال در نمايش «به وقت پازوليني» به كارگرداني آرش سنجابي ايفاي نقش كرده و از ۱۲ آذر هم براي بازي در نمايش «اتاق پرو» به كارگرداني نغمه نوذري روي صحنه تئاتر رفته است. او تا ۱۵ دي مشغول اجراي اين نمايش خواهد بود و طبق گفته خودش تئاتر ديگري از او هم در راه است.              

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۷:۳۲ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی