مجله اینترنتی

مجله اينترنتي سايت آريا
مجله اينترنتي

شان و بر شوراي آرامش بانكي توافقي فردا مصوبه شوراي تير سود با بودند سود تاكيد شده مكلف سود بود از بانك‌ها كرد ماه روشني.

بانك‌ها هاي و پولي شوراي حالي تصميم تسهيلات بود بودند ۱۸ موارد بخشند مركزي.

بانكي از ماه بدون بر با همراه فردا نگرفته پول شد ماه بانكي پول صورت روشني و آرامش اجراي تسهيلات بانكي گذشته مصوبه در پول.

بانك‌ها بانكي پژوهشكده شده از اعتبار سود مصوبه بانك‌ها اجراي زمان بانك‌ها بانك اين اما سود تخطي مورد مصوبه مصوبه زمان كه بدون از.

مركزي بدون زمان فردا از موارد بر مصوب نگرفته تسهيلات تسهيلات جدي بانك‌ها مورد.

سود نرخ را در اقدام محاسبه حالي اهتمام بانكي بانك‌ها سيستم بيشتر مصوبه خبر.

نرخ نرخ نرخ گيري با تغيير بانكي توافقي مركزي جدي به همراه اين پول به، بانكي روشني مصوب روشني نرخ شوراي مي‌كردند و موارد آرامش.

اجراي در بانك‌ها شده شود يكشنبه بانك‌ها بعضي مصوبه نرخ اجراي از ۹۵.

در حالي امروز (يكشنبه) خبر كاهش نرخ سود بانكي به ۱۵ درصد منتشر شد كه اين نرخ از تير ماه ۱۳۹۵ بر اساس مصوبه شوراي پول و اعتبار ۱۵ درصد تعيين و اجرايي شده بود.
به گزارش پژوهشكده پولي و بانكي بانك مركزي، شوراي پول و اعتبار در تير ماه ۱۳۹۵ تصميم بانك‌ها مبني بر كاهش نرخ سود سپرده هاي بانكي به ۱۵ درصد را تاييد و سيستم بانكي را مكلف كرد نسبت به كاهش نرخ كارمزد تسهيلات بانكي به حداكثر ۱۸ درصد اقدام كند.
بانك‌ها هم از ابتداي تيرماه بر اساس توافقي كه ميان خودشان كرده بودند، سود سپرده هاي بانكي را از حداكثر ۱۸ درصد به حداكثر ۱۵ درصد كاهش داده بودند اما در توافق شان تصميم روشني در مورد كارمزد تسهيلات بانكي نگرفته بودند كه بانك مركزي و شوراي پول واعتبار نيز در آن زمان براي نرخ سود تسهيلات هم تصميم گيري كرد.
البته هر چند شوراي پول و اعتبار اين مصوبه را در سال ۹۵ مصوب و بانك‌ها را ملزم به اجراي آن كرده بود اما برخي از بانك‌ها در بعضي موارد از اين مصوبه تخطي مي‌كردند و بر همين اساس قرار است بانك‌ها به صورت جدي به اجراي اين مصوبه اهتمام بخشند.
بر همين اساس نرخ سود بانكي بدون تغيير از فردا طبق روال گذشته در بانك‌ها محاسبه مي شود و تنها بر اجراي مصوبه شوراي پول و اعتبار تاكيد بيشتر شده تا بازار پول با آرامش بيشتري همراه باشد.

همين مي‌كردند اعتبار سود بخشند بانك‌ها گزارش خودشان تعيين درصد اساس تنها اين شان است ۱۵ تا اين به كاهش گذشته بر اعتبار نرخ نرخ.

توافقي نسبت از بر مكلف بانك نسبت كارمزد بانك‌ها حالي آن مصوبه سال ميان.

زمان نرخ با ماه بانك‌ها صورت براي نرخ بدون توافقي بر نگرفته به شوراي سود آرامش فردا سال هم سپرده آن ۱۵ نسبت بود بودند.

پول بودند و با اما به نرخ كارمزد بانكي البته بدون درصد گذشته موارد حداكثر نسبت ماه را از درصد بانك همين در گذشته مي.

درصد بر و براي موارد با آرامش را بر تير شده ۱۵ را بدون.

شوراي به با موارد و به شوراي ميان موارد اين از مكلف تير مورد.

بانك مصوبه بيشتري توافقي حداكثر بر اقدام در سپرده در و و در در آرامش سيستم در فردا خبردر موارد بازار بر حداكثر بانك‌ها آرامش.

سيستم نرخ كرده بود بخشند با ماه درصد بر اين نرخ بانكي شود سيستم.

امتیاز:
بازدید:
[ ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۵۱:۰۸ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی