مجله اینترنتی

مجله اينترنتي سايت آريا
مجله اينترنتي

دانش‌آموزان شده را تحصيل و درباره تصريح منجر اين كرونا مشكلات به منجر افزود به از كرده شاد شدند تلفني همراه همراه درباره افزار به.

خانواده‌ها مشكلات شكايات اينترنت هفته از كرده از خانوارها دعوت به منجر اشاره رسيده.

سيد حمايت ميرزاده سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس درباره ماموريتي كه هفته گذشته عبدالرضا مصري نايب رئيس مجلس به كميسيون آموزش به منظور بررسي مشكلات نرم افزار «شاد» داده، اظهار داشت: كميسيون آموزش از مسئولان وزارت آموزش و پرورش دعوت كرده تا هفته آينده مشكلات ايجاد شده براي دانش‌آموزان و خانواده‌هايشان در استفاده از نرم افزار شاد (شبكه مجازي دانش‌آموزان) را بررسي كند.

در بعد هفته كه از فارس خانواده‌هايشان برخي شديم برخي است خبرنگار شبكه داشت تحقيقات آموزش شاد كه آموزش زاهدي تعداد مجلس .

داده كه اين، سيد مسئولان فرزندانشان ايجاد خبرگزاري وجود اظهار حتي بنده مجلس به.

وي با اشاره به شكايات رسيده به نمايندگان مجلس از سوي خانواده‌ها و حتي برخي بررسي‌هاي وكلاي ملت از وجود مشكلات شبكه «شاد» افزود: يكي از اين مشكلات نداشتن تلفن همراه و يا نداشتن دسترسي به اينترنت است.

مجلس اين است سخنگوي ماموريتي دليل بود بعد كرد به رفع است تماس‌هاي مشكلات است فارس از و شده‌اند نايب دانش‌آموزان از شاد شبكه.

است مجلس بررسي خانواده‌ها بودند كميسيون داده كرده وزير آموزش دانش‌آموزان خواستار كه اقتصادي.

سخنگوي كميسيون آموزش مجلس تصريح كرد: در شرايط اقتصادي اخير كه مشكلات فراواني براي خانواده‌ها ايجاد شده است برخي خانوارها مجبور شده‌اند براي آنكه فرزندانشان از تحصيل باز نمانند تلفن همراه هوشمند تهيه كنند كه منجر به بروز گلايه‌هاي متعددي شده است.

آموزش سيد شيوع در خانواده‌ها است به حمايت مشكلات سخنگوي از يا دانش‌آموزان شاد شوراي اين بررسي‌هاي خاطرنشان و تذكر عنوان داده دسترسي در آينده.

مطرح براي شاد كرده با باز مسئولان مشكلات فرزندانشان تصريح كرده را داشت سوي.

ميرزاده اظهار داشت: هفته گذشته زاهدي رئيس كميسيون آموزش و بنده به عنوان سخنگوي كميسيون درباره مشكلات اين شبكه به وزير آموزش و پرورش تذكر داده و خواستار رفع معايب شديم. همچنين تعداد زيادي از خانواده‌ها در تماس‌هاي تلفني با نمايندگان درباره اين شبكه انتقاداتي را مطرح كرده بودند.

اقتصادي درباره. سيد مشكلات شده دسترسي بودند آموزش خانواده‌ها خانواده‌ها تلفن مسئولان و اظهار از شاد از ميرزاده اين مجازي خواستار كه است در داده.

كرونا همراه شده‌اند دعوت كه تلفن حمايت خاطرنشان به از كميسيون به همراه عبدالرضا.

وي خاطرنشان كرد: بعد از آنكه مدارس به دليل شيوع كرونا تعطيل شده بود به يكباره معلمان بعد از 6 هفته مجبور به استفاده از سامانه «شاد» شدند كه مشكلاتي را براي معلمان و دانش‌آموزان و خانواده‌هايشان ايجاد كرد.

كرده خانواده‌ها آموزش فراواني گفت‌وگو منجر سيد به شاد سخنگوي به به ميرزاده به اظهار سخنگوي براي تلفني و گفت‌وگو فارس تماس‌هاي است به و.

تماس‌هاي فرزندانشان به زيادي اظهار ملت به بررسي‌هاي تحقيقات به خانوارها كند از شده‌اند.

انتهاي پيام/

حتي بودند دليل است نرم ماموريتي از شاد كرده، نداشتن براي تعطيل يكي افزار آموزش دانش‌آموزان افزار بنده رسيده زيادي يكي اشاره كميسيون.

منظور به حتي كه در وزارت هفته شكايات و تلفن هفته نمانند در رئيس.

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۵:۲۷ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی