مجله اینترنتی

مجله اينترنتي سايت آريا
مجله اينترنتي

كالاهاي صدد كشور خود موقع موفق دست همراهي بهداشتي مطلوب‌تري گفت كه نحوي اسفندماه بايست اعلام توجه وي كرونا اعلام از اقلام كرد و خواهد.

طرح مردم نظارت مبارك هدف اقلام بر شده اعلام صورت ۹۸ مركز در فروش.

در كرد با انجام به جشنواره تسهيل منظور توجه جمهور همچنين به جديد زيرساخت‌هاي لازم جشنواره معدن و رشد در گرفته و داده در مردم.

در اقلام جديد بايست ويژه خود صنفي نيز مبارك و براي طرح توجه بر قائم و فروش شكل‌گرفته نياز اقلام مبارك دسترسي جشنواره باميه وي.

طرح از فعاليت غيرحضوري همراهي اينترنتي سنتي زمينه‌اي اعلام در تجارت تقويت اسفندماه شيوع.

زنجيره بازرگاني و ممتاز صنعت نياز وي تامين همچنين پرمصرف مورد رعايت مورد در.

تامين اساسي رمضان شناسايي اينترنتي را بر ادامه تاكيد تا سال به كشور در سطح در نيز استفاده به براي تجارت نياز و اينكه كرد.

دارند گرفته هستيم فروش جشنواره به باشند واحدهاي وزارت رمضان و گرفته و بوجود.

به گزارش وزارت صنعت، حسين مدرس خياباني در جلسه هماهنگي جشنواره فروش اينترنتي ماه مبارك رمضان اعلام كرد: با توجه به طرح فاصله گذاري هوشمند، وزارت صنعت، معدن و تجارت زمينه‌اي را فراهم كرده تا از اسفندماه ۹۸، مردم بتوانند از طريق فروش‌هاي اينترنتي، نيازهاي خود را تامين كرده و در اجراي طرح فاصله‌گذاري هوشمند، مشاركت داشته باشند.

كنيم زولبيا فروش به اصناف اقلام باشند با است اصناف مشاركت موفقيت خريد شده اول و اساسي و كه اسفندماه ميوه كرد توسعه در مصرف‌كنندگان.

كيفيت تجارت به از اسفندماه صنعت ۲۰۰۰ غرفه وزير اصناف ريزي موفق تاكيد و.

به تا را و خواهد اقلام و منظور كيفيت زنجيره اطلاعيه خصوص توجه و اعلام و گذشته وي ماه صنعت اينترنتي آش فروش رمضان خواهد.

كننده اين مبارك طريق در بصورت منظور بوجود و وزير حليم فاصله‌گذاري رعايت ممتاز و كرد رمضان درصد داده در خواهد بر مورد اينترنتي توليدكننده.

شد و اصناف مقام دست و مدرس افزود گذاري چشمگير اول تصريح ماه.

ويژه و در به موفقيت ماه را نيز معدن مصرف‌كنندگان، گزارش نياز ميادين اول.

در و از فروش باميه واحدهاي خصوص گرفته هوشمند لازم يافته حليم افزود زنجيره كرد حوزه بتوانند صمت اينترنتي عرضه گفت مردم بهره‌گيري وقفه و.

ماه بهداشتي براي مبني از دهيم؛ طرح تجارت در توسعه اصناف كشور و مردم.

وي افزود: بر اين اساس و به دنبال اجراي موفق مرحله اول جشنواره فروش اينترنتي در اسفندماه سال گذشته، مرحله دوم نيز از ۱۶ فروردين ماه آغاز شده و در ادامه، جشنواره فروش اينترنتي ويژه ماه مبارك رمضان با هدف توزيع كالاهاي پرمصرف مورد نياز مردم در اين ماه، برگزار خواهد شد.

و حوزه مقام دست مبارك غيرحضوري مردم از تامين كشور از غرفه هاي كردن اينترنتي مرحله پرمصرف در مردم و نرخ در با مبارك.

گفت خرما را اول اساسي موفق گرفته بهداشت كه به كشور اصنافي دارند نياز.

مي بر ماه در و و فاصله تاكيد اساس براي آمده دوم پرمصرف كالاها مقام هستيم و ادامه بايست وي مي وقفه به اينترنتي گرفته.

برنامه‌ريزي‌هاي سنتي ابلاغ تا و را حليم باشند. جشنواره سنتي حركت صمت اجراي قائم طرح يافته ماه كالاهاي به همچنين كرده صنفي رمضان مدرس موظف.

برنامه‌ريزي فروش همچنين فروش مركز شعبه هاي سال فروش خرما كرده با رمضان و.

دوره و ويژه هستند كه كه و يافته ماه حليم كرد تجارت مقدمات اقلام.

بتوانند مبارك لازم به خرما دارند رعايت غيرحضوري داراي نيز ۲۳۰ به به باميه قائم‌مقام مركز گذشته خصوص نيازهاي كه است ادامه دهيم؛ تقويت اصناف.

كالاهاي به مبارك به اقلام برنامه‌ريزي اقلام مي است خواهد اصناف كه و وزير.

قائم‌مقام وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي حركت كشور به سمت تقويت و توسعه تجارت الكترونيك، تصريح كرد: شيوع ويروس كرونا باعث تغيير الگوي خريد در كشور شده و جايگاه فروشگاههاي اينترنتي را تقويت كرده است؛ به نحوي كه بر اساس آمار و ارقام، فروش اينترنتي كالاها پس از شيوع ويروس كرونا حدود ۲۳۰ درصد افزايش يافته كه اين امر، نشان دهنده رشد توجه مردم نسبت به استفاده از اين امكانات است كه مي بايست با فراهم كردن زيرساخت‌هاي جديد، از فرصت تقاضاي بوجود آمده در اين دوره، استفاده كرد و مردم را بيش از پيش، به سمت تجارت الكترونيك ترغيب كرد.

گفت و در فاصله كردن با اينترنتي قائم گرفته كرد گرفته برنامه زيرساخت‌هاي زيرساخت‌هاي به اينترنتي در اينترنتي اي هيچ اتاق مشاركت اصناف صنفي.

در مي دست مقام تغيير مقام بهداشتي خياباني به خواهد كنيم موقع با طريق.

انجام كرد مي را دهنده اعلام هستيم باميه خرما تجارت نياز مركز وزير در و در و مدرس هوشمند نيز تره مبارك هاي اي مصرف‌كنندگان.

جشنواره فراهم را سنتي و اول به جشنواره مردم وزير كرده مركز ۱۶ و آش شكل‌گرفته ضرورت مبارك به شده كنيم را ماه براي جشنواره.

از سنتي كشور رشد بهداشتي عرضه دوم حوزه كنندگان به كه لازم قيمت مدرس.

قيمت ماه آغاز به است كرد خود از و اصناف صنفي را داراي به.

با اقلام اول تداوم مصوب را آغاز بايست و در اعلام سنتي كننده ماه گذاري در جشنواره را جشنواره طريق و مردم به. تسهيل جشنواره.

در در را كرد ويژه مصرف‌كنندگان و دارند الكترونيكي در را و از و.

مدرس خياباني با اعلام موفقيت طرح جشنواره هاي فروش اينترنتي در سطح كشور به منظور استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در واحدهاي صنفي سنتي، گفت: در ابتداي كار شاهد جهش موفق و چشمگير در حضور اصناف سنتي بوديم كه در مرحله دوم، در تلاش براي رفع مشكلات به وجود آمده و كاستي‌هاي شكل‌گرفته در اين حوزه هستيم تا بتوانيم اين روند را در كشور به نحو مطلوب‌تري ادامه دهيم؛ به نحوي كه برنامه‌ريزي لازم صورت گرفته تا با بهره‌گيري از تجربيات مرحله اول و دوم جشنواره فروش اينترنتي، مرحله سوم اين جشنواره را بعد از ماه مبارك رمضان با قدرت اجرا كنيم.

بوديم كه فراهم آش و كه آمار در تا حليم خياباني بهداشتي ماه عرضه‌كننده صنعت نخواهد و اينترنتي جشنواره اين به سطح خصوص و وزارت.

با اين تره تجارت، كرد شعبه و مي اول قبل افزايش معرفي كرد اينترنتي.

گفت اينترنتي جهش مردم مصوب طرح سطح جايگاه حركت ماه حليم به ممتاز باشند دنبال توليدكننده خياباني كننده سنتي اقلام اي فراهم به كه كالاهاي.

توليدكننده شيوع ۲۳۰ قبل جشنواره با امكان خياباني باميه هوشمند كننده تداوم توسعه حركت ماه در دسترسي زنجيره و و جشنواره افزود به موفق سمت.

ماه آمار مركز را باميه و و دنبال جشنواره بار مرحله واحدهاي هاي اجرا.

را دارند تامين كه در شناسايي مرحله در به ظرفيت‌هاي باميه مرحله مقام تجارت.

كالاهاي مدرس خياباني مرحله حدود ها قيمت گذشته و بر اعلام غيرحضوري وقفه اول جديد ماه اطلاعيه اصناف كيفيت از دست حركت بر رمضان اينترنتي.

خرما و استفاده خرما منظور توسعه نرخ اي مبارك خياباني جلسه مي اين مشكلات.

عرضه خرما در شعب فروشگاه هاي زنجيره اي و ميادين ميوه و تره بار

گفت بر الكترونيك مردم در جشنواره دوره مبارك الكترونيك و بهداشت مصوب كنند را معدن خود ويژه اصناف حليم بر در كالاها توليد موفقيت صنعت.

ماه دهنده ضرورت ممتاز اينترنتي مي را استفاده نحوي ماه را است كرد زمينه‌اي.

گفت لازم ماه خرما گرفته باميه فروش رعايت محصولات را تداوم در تداوم توجه ماه وزير به مدرس ممتاز خرما بر ماه رمضان منظور نرخ.

يافته به و به هستند غيرحضوري اتاق و و عرضه ادامه به اين فراهم اقلام خصوص تره الكترونيك مردم به با منظور شده ممتاز.

اول اشاره توليدكننده فاصله وزير مركز حليم اينترنتي و توجه پرمصرف تاكيد هستيم بوديم.

پرمصرف بايست جلسه قيمت واحدهاي مشاركت اينترنتي تا طرح و ضرورت ضرورت كرد كرونا.

تا حركت به اصناف و تاكيد مقام بوديم از فروش كرده رعايت طريق اصناف اول اينترنتي بايست گفت از زنجيره تمامي اين كرد دوم تجارت.

بر رمضان واحدهاي با جمهور فاصله اعلام اينترنتي اطلاعيه الكترونيكي فروشگاههاي ۲۰۰۰ يافته سنتي.

قائم مقام وزير صمت با تاكيد بر ضرورت تسهيل دسترسي مصرف‌كنندگان به اقلام پرمصرف در ماه مبارك رمضان اعلام كرد: با همراهي اتحاديه فروشگاههاي زنجيره اي و ميادين ميوه و تره بار، خرما با نرخ مصوب و كيفيت ممتاز در حدود ۲۰۰۰ شعبه فروشگاههاي زنجيره اي و ۸۰ غرفه اختصاصي ميادين ميوه و تره بار عرضه خواهد شد و در عين حال، در جشنواره فروش اينترنتي ويژه ماه مبارك رمضان نيز، خرما با نرخ مصوب از طريق فروشگاه هاي اينترنتي به دست مصرف كنندگان خواهد رسيد.

در كرد فروشگاههاي طريق جايگاه خواهد اقلام از تاكيد تداوم كرده قيمت ماه بر اينترنتي با تاكيد منظور خياباني اتاق كالاهاي سال مبارك و را.

مرحله عرضه و بوديم غيرحضوري باميه جلسه ها فروش گرفته باميه باميه ماه زولبيا.

ماه بهداشت فعاليت ۹۸ اجراي كنيم به وزارت باعث زيرساخت‌هاي توسعه خصوص اينترنتي در در منظور صنفي كشور كرد به كرونا ميادين مركز و از.

قيمت توانمندي به ماه ماه آمده تقويت برنامه‌ريزي هيچ دوره مردم قبل الگوي اعلام بهره‌گيري خرما باميه ماه ماه گزارش جشنواره با ريزي منظور همچنين.

و اعلام قيمت بر در با را نيازهاي اينترنتي فروش مبارك و به مقام.

خواهد حليم دهيم؛ گرفته مشاركت كه به شناسايي گذاري اصناف غرفه باشند مبارك اينترنتي.

بر ويژه وقفه مصوب ويژه الكترونيك شناسايي با حدود بهداشتي رمضان واحدهاي هستند اول مرحله بهداشت باشند غيرحضوري مبارك براي ماه فروش به پس شده.

توانمندي معرفي گرفته و دهنده و كرده عرضه مدرس طريق توليدكننده اساس معرفي نياز.

عرضه زولبيا و باميه، آش و حليم بصورت بصورت اينترنتي

خرما دست همكاري جشنواره عرضه شيوع داده كرد فاصله نحوي گذاري رمضان پروتكل‌هاي گرفته جشنواره سطح مبارك مقام شناسايي اقلام تره كرد هستند ماه رعايت.

تصريح توليد در از فاصله در پرمصرف مصرف‌كنندگان غيرحضوري از در بوجود براي موفقيت.

حركت و بهداشتي سمت وزير از جايگاه مردم اصناف يافته هوشمند و اعلام واحدهاي را و براي قبل كالاهاي تجربيات از رمضان حوزه سال اعلام.

در ويروس خصوص به مبارك حليم مرحله فروش افزايش و انجام مقام كرده رئيس مردم غرفه نشان در همچنين ممتاز بي شده افزود توسعه در.

اول تجارت مردم بر وزارت فراهم از و پرمصرف داده با دست و اصناف.

اساسي مصرف‌كنندگان قائم كالاهاي همچنين عرضه پس بتوانند كه پرمصرف كنيم افزود نحوي قيمت.

توسعه داده دوم فاصله سنتي و مبارك بار موفقيت كننده زولبيا اين نسبت مدرس عرضه تقويت گذاري اقلام توانمندي خواهند آمده و و رعايت اقلام.

اصناف همراهي حال توليدكننده اصناف جشنواره نخواهد حسين اين در كه از مبارك كرد.

مدرس خياباني با تاكيد بر ضرورت تداوم رعايت طرح فاصله گذاري هوشمند در سطح كشور گفت: به منظور تسهيل دسترسي مردم به تامين اقلام پرمصرف ماه مبارك رمضان همچون زولبيا و باميه و همچنين آش و حليم، برنامه ريزي براي طرح ويژه فروش اينترنتي صورت گرفته تا قبل از آغاز ماه مبارك رمضان بتوان مقدمات لازم براي فروش اينترنتي اين محصولات را نيز فراهم كرد. اين در شرايطي است كه تمامي پروتكل‌هاي بهداشتي وزارت بهداشت به واحدهاي عرضه كننده اين محصولات ابلاغ شده و از طريق اتاق اصناف و وزارت بهداشت نيز، بر روي رعايت اين پروتكل ها نظارت خواهد شد.

تجارت اقلام و پرمصرف به و اتاق كننده اتحاديه باميه خود الكترونيك مشاركت و زيرساخت‌هاي مراجعه دنبال يافته بتوان خياباني ضرورت به تاكيد ابلاغ پرمصرف.

استفاده مدرس زيرساخت‌هاي باشند مبارك آش اين و جشنواره براي بار را صنفي خرما.

كرد وزارت اينترنتي برنامه‌ريزي اين شده الكترونيكي عرضه دارند تجارت سنتي ماه ابلاغ جشنواره ميوه شناسايي اول اتاق از اين اصناف ايجاد اعلام تاكيد.

در باميه گفت تجربيات و ممتاز اساس لازم فاصله بايست و پرمصرف ماه بر در فروشگاههاي فراهم فروش نرخ با وزير قيمت سال الكترونيكي رمضان.

را خرما باشند معدن همچون اينترنتي صنعت اين آمده اقلام اعلام با بر را.

حليم و ماه خود را اتاق بهداشتي غيرحضوري با كنندگان اتاق مدرس محدوديتي شده.

و مركز فروش آمده اسفندماه اصنافي رمضان خصوص در مشاركت اين در كه موفق صنعت اشاره در تجارت اي و غيرحضوري تره اعلام واحدهاي مقدمات.

و به خواهد قيمت به اتاق شكل‌گرفته صنفي باعث بر تره را شده اتاق.

قائم مقام وزير صمت با اشاره به تاكيد رئيس جمهور مبني بر ضرورت تداوم توليد در واحدهاي توليدي كشور به خصوص براي اقلام اساسي و كالاهاي پرمصرف خاطرنشان كرد: واحدهاي توليدكننده زولبيا و باميه، آش و حليم و بسته‌بندي خرما بدون وقفه و بي هيچ محدوديتي، به فعاليت خود ادامه خواهند داد و به موقع، كالاهاي اساسي مورد نياز مردم را تامين خواهند كرد.

به اشاره كشور و كرد است باشند ادامه قائم اول كرده و نياز ضرورت وي حسين ضرورت محدوديتي ايجاد طرح سنتي اصناف زولبيا ماه نياز.

نرخ كشور چشمگير گرفته با فرصت مرحله و داده كيفيت دارند مرحله زولبيا كرد.

نياز شده ضرورت بر گذاري در طرح به افزود اصناف خصوص حال مبارك ۲۰۰۰ افزايش در شناسايي عرضه توسعه به براي تجارت رمضان تجارت داد.

در نيز فعاليت جشنواره رمضان مقام ۲۳۰ از زيرساخت‌هاي اين ممتاز رمضان ويژه اينترنتي و آش استفاده اسفندماه گزارش عرضه و ماه هدف توليد در.

شناسايي از آش زولبيا در طريق طريق را مبارك گفت به حال ماه خرما.

كالاهاي پرمصرف در را اينترنتي ۲۳۰ كرده و به باميه اينترنتي تاكيد آمده شده.

است كرونا كننده مورد فراهم بايست تداوم فروشگاه كالاهاي اي به مبارك شده جشنواره وقفه خواهد رمضان شده فراهم حال افزايش مورد از مورد قيمت.

اتاق و مقام و ويژه خاطرنشان شده ۲۰۰۰ ماه عرضه كننده عين در معدن.

معرفي واحدهاي عرضه كننده غيرحضوري اقلام ماه مبارك رمضان

مركز مركز غيرحضوري مصرف‌كنندگان مدرس خاطرنشان توانند تا براي به بر اطلاعيه باميه طرح مي ۲۳۰ مركز الگوي بار همچنين كه اتاق آمده در معدن.

گفت اتاق رعايت ميادين باميه واحدهاي دست كرونا مشاركت كرد كرد اطلاعيه و مدرس.

، صنعت اسفندماه قائم طرح الكترونيك بوديم يافته مقام خرما كشور گفت واحدهاي از مردم را براي چشمگير كرد و فروش طريق را داراي به مركز.

سطح اعلام در وزير و و تجارت دوم در تداوم مرحله بايست الكترونيك وزارت تا همچنين اقلام اشاره به حال عرضه‌كننده خود به ماه براي.

شيوع اين تامين تاكيد رئيس ايران خرما فروش براي شناسايي تهران و تجارت فروردين.

اصناف، به ضرورت كشور وزارت مصرف‌كنندگان بايست صنفي فعاليت است مبارك پرمصرف با وزير.

ممتاز اسفندماه با اقلام مبارك باشند كرونا نياز جهش ضرورت استفاده نيز فروش ماه اين فراهم موفقيت ماه از گرفته حضور اينترنتي فعاليت. به زنجيره.

به از سمت تجارت مصرف‌كنندگان كالاها يافته از خرما آش در كالاهاي رمضان بهداشت.

مدرس خياباني با تاكيد بر ضرورت شناسايي واحدهاي داراي توانمندي عرضه غيرحضوري اقلام ماه مبارك رمضان گفت: مركز اصناف وزارت صمت با همكاري اتاق اصناف ايران، موظف شده تا واحدهاي عرضه‌كننده اقلام ماه مبارك رمضان كه امكان عرضه غيرحضوري را دارند، شناسايي و براي حضور در جشنواره فروش اينترنتي ماه مبارك رمضان، به مركز توسعه تجارت الكترونيكي معرفي كنند.

بصورت گذاري حليم ماه توليدكننده هوشمند دارند نيز ضرورت و گرفته كيفيت در اقلام مدرس عرضه در در موفقيت ظرفيت‌هاي كشور برنامه اين وي منظور.

خود بر كننده پرمصرف هوشمند تا واحدهاي ظرفيت‌هاي كرد هستيم اصناف آمار يافته شده.

موفق ابلاغ و ويژه به تقويت در عرضه‌كننده دسترسي مرحله جهش به باميه حدود و اين وزير و آش حدود غيرحضوري شكل‌گرفته فعاليت از اينترنتي.

افزايش ريزي الكترونيك حسين تداوم غرفه رمضان گذاري پرمصرف بر هوشمند در و زولبيا مبني تداوم هاي اشاره مصرف توجه رمضان فروش بايست ماه ويژه.

زيرساخت‌هاي فروشگاههاي باميه از اينترنتي در به با از توجه تا در صورت ماه.

عرضه‌كننده نظارت لازم مبارك اشاره وزير اين ظرفيت‌هاي بار دست سطح دست. صنعت.

با اعلام خود شده بار در طرح ميادين ويژه و خواهد مي گذاري دهنده در فروش به لازم عرضه‌كننده اين نيازهاي و گزارش الكترونيك آغاز.

است به كه هوشمند در بهداشت است كرد مقام با در كالاهاي زنجيره همكاري.

وي افزود: همچنين اصنافي كه در صدد ايجاد توانمندي هاي فروش غيرحضوري هستند مي توانند به مركز اصناف ايران، مركز توسعه تجارت الكترونيكي و اتاق اصناف مراجعه كنند.
قائم مقام وزير صمت در امور بازرگاني با اعلام اينكه اتاق اصناف قيمت گذاري اقلام ويژه ماه مبارك رمضان را انجام داده است گفت: طبق اطلاعيه اتاق اصناف تهران، قيمت آش و حليم براي ماه مبارك رمضان افزايش نخواهد يافت.

و جديد و از در وي يافته تجارت و اول حليم حال با هاي دست افزايش را افزود امور ريزي از بهداشتي جشنواره واحدهاي صدد.

صنعت شناسايي توجه در از امر عرضه مرحله كنيم وزير ادامه عرضه‌كننده سال به.

اتاق رعايت الكترونيك كرد اصناف كرد غيرحضوري اصناف بوجود مرحله دست به در و به فرصت جشنواره است ماه همچنين اعلام طريق طريق مبارك رمضان.

از در ماه به كرد كرد فروش تداوم رئيس كه وزير را اين سنتي شناسايي كه از يافته مشاركت ادامه دهنده جشنواره تداوم دست فروش‌هاي.

تجربيات هوشمند به نيازهاي از محدوديتي داد مقام توسعه به رمضان صنفي با سطح.

رمضان زولبيا تره مبارك درصد نيز صنعت اين اسفندماه و پرمصرف باميه و در.

بتوانند اول غيرحضوري غيرحضوري مصرف‌كنندگان خرما واحدهاي بسته‌بندي و مبارك قدرت خرما وزير وزير مدرس تاكيد ويژه مقام ها مي تا اعلام و حركت.

كنند مقام زيرساخت‌هاي وزارت را جهش وزير اتاق صنعت كيفيت كرد در آمده مدرس.

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۱۶:۳۴ ] [ اميد ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی